9/12/07

Rumb a...Praga

En un anterior post us comentava, que blanesseguridad se’n va de viatge. Vaig proposar tres incògnites perquè descobríssiu el lloc on vaig. M’ha sorprès que alguns heu viatjat a una illa britànica. D’haver posat les coordenades a google, aquest us hagués dut directament a la destinació: Praga.

Aprofitaré aquests dies per a carregar bateries, que bona falta em fa, i aprofitaré per recollir informació i saber com duen això de la seguretat per aquelles terres fredes.

Aquests dies amb les compres i els arranjaments de darrera hora, no m’ha donat temps per redactar un article com mereixeu. Però avui com a comiat us deixo un dels gadgets de seguretat que em duc a la cartera, em refereixo a la:

Credit card alarm

Es tracta d’una caixa de plàstic i acer inoxidable on va allotjada la targeta de crèdit. La seva principal característica radica que, als vint segons d’haver tret la targeta de crèdit, si aquesta no s’ha introduït de nou en el seu allotjament, la caixa començarà a emetre unes discretes xiulades que ens indicaran que la targeta no està controlada.

No crec ser l’únic que ha hagut d’anul·lar una targeta a causa d’haver-la oblidat, qui sap on. Ja us explicaré com ha anat.

Fins a la tornada i si us plau, sigueu curosos amb la vostra seguretat
.

3 comentaris:

Xavi ha dit...

Buena cerveza en Praga.....y mucho frio,bonita ciudad.....
Supongo que iras a descansar,pero te aseguro que no dejaras de hacer fotos.....jajaja.
nada a pasarlo bien,y a descansar,yo como no puedo ......me quedo aqui en la costa brava,jajajaja
Saludos y buen viaje..........

JDA ha dit...

Aprofita les vacances... Praga es una ciutat realment "màgica"...

Gaudeix la desconexió ;)

Anònim ha dit...

Apa aprofita punyetero, que ja t'ho mereixies.
Una abraçada i bon viatge.