5/1/07

I la seguretat?

A aquestes alçades, parlar del “boom” immobiliari no té color. Tothom comenta el preu de la hipoteca, de les despeses bancàries o del cost del metre quadrat. Si profunditzem una mica més en converses d’aquest tipus, veurem que es parla de les característiques que ha de tenir l’apartament, el pis o la casa que volem adquirir. Us puc assegurar, per la meva experiència personal, que llums, altaveus, internet, o accessoris de bany i cuina s’enduen la “palma”. Una i altra vegada em faig la mateixa pregunta: i la seguretat?.

No fa masses dies, un company em va portar a casa seva. Mira veus, he posat altaveus arreu de la casa, tot centralitzat des d’aquí. Televisió de plasma, satèl·lit, DVD i mil coses més. I jo em seguia preguntant: i la seguretat?.

Ja entenc, que no hem de viure constantment amb la paranoia de que podem patir un foc, una inundació o qualsevol altre situació d’aquest tipus. Però no oblidem que aquestes coses passen, només hem de llegir els diaris. Doneu una ullada a la següent adreça:

http://www.elpais.com/archivo/buscando.html

(diari el país, pàgina dedicada a les emergències)

Amb aquest article, només pretenc que penseu amb tots aquests aspectes que us comento. En el moment d’adquirir una casa, un pis o un apartament, s’hauria de tenir en compte que hi hagi instal·lats detectors de fum, de foc, d’aigua, de monòxid de carboni, d’intrusió.

Us puc assegurar una cosa, la musica ens fa més alegre la vida, la seguretat en la garanteix.