11/10/07

24 hores, 365 dies Blog Action Days

Fa uns quants dies, em vaig adherir a la proposta de Blog Action Day, em va semblar interessant. El pròxim dia 15 d'octubre, seran milers els blogs de tot el món que publicaran un article a favor del Medi ambient.

Des de fa temps, vinc topant amb la filosofia dels aniversaris. Et feliciten, et desitgen el millor per a aquest dia. I jo em pregunto: he d'esperar 365 dies per a ser feliç de nou, perquè els quals em volen em desitgin el millor?.

Estic convençut que no, i és per això que des d'aquí us demano que no sigui un sol dia el que ens recordem del Medi Ambient. Cada dia de la nostra vida, amb les nostres accions i les nostres omissions, hem de posar la nostra gota d'aigua i contribuir a retornar allò que hem pres sense demanar.

La Terra lloc on vivim, és el veritable llegat que lliurarem als nostres fills, tot la resta és caduc.

A veure quina gota d'aigua i quin gra de sorra poses tu, perquè junts aconseguim un món molt millor del que tenim ara.

24 hores, 365 dies Blog Action Day's