La seguretat de la meva moto
Fa uns mesos vaig decidir que havia de comprar-me una moto. Un molt de necessitat i un poc de caprici, o viceversa, em va dur a veure les característiques d'un gran nombre de motocicletes. Encara que, si us he de dir la veritat, jo ja tenia decidit quina era la meva: marca, model, color i gairebé el nombre de sèrie.
Per pura deformació professional, abans d'adquirir-la, havia de veure quins eren els sistemes de seguretat antirobatori del mercat. Per descomptat que els vaig veure, un munt: de ròtula, de cadena, per al fre de disc , de forquilla, de cable, de memòria, alarma, posicionador GPS, i així un llarg etcètera.
Finalment em vaig decidir per dos, calia assegurar-se bé: una pitó per a la roda del darrere i un per al fre de disc que assegura la roda davantera.
Avui ja tinc la meva moto, amb aquests sistemes de seguretat. Però, l'altre dia, mentre passejava per Palma de Mallorca em trobo amb una moto i un sistema de seguretat nou per a mi: una clau anglesa i un cadenat. I jo que vivia tant tranquil. Ara, nous dubtes m’envaeixen: l’adapto, l’adopto, l’aplico o, segueixo amb la meva vida i la meva moto i m’oblido d’ell?...
4 comentaris:
que guai!!
I què fas, l'adoptes o te n'oblides? :D*
Caram, o sigui que tants sistemes i al final resulta que n'hi ha un d'allò més rudimentari, que potser fins i tot funciona! (ni que sigui per una estona :)
L'oblido arare, d'altra forma amb tres sistemes seríem família nombrosa i pels ajuts que donen, no val la pena...
Optimització de recursos ferran. De tota manera el millor sistema que té aquesta moto és viure en una illa. On coi amagues la moto si lo robes?...
És un mal rotllo això de com encadenar les motos. Crec que com més seguretat hi volem posar més " especialistes " apareixen.
Publica un comentari a l'entrada