26/11/09

Bricolage

Des de fa uns dies, estic practicant el multidisciplinar art del bricolatge: fusteria, electricitat, pintura, aigua, etc. Aquesta noble activitat és la conseqüència de tres fets que van ineludiblement lligats: vacances, preu de les factures (si entra un professional a casa) i tenir una segona residència que et te sempre a punt un escenari propici: l’aixeta degota, la porta no tanca (si és que hi ha porta sinó, un sempre està a punt de posar-ne una, total si ho ha un fuster, no ho faré jo...)

Tenir temps lliure després d’un any intens, és un perill. Hi ha moments en els que m’he trobat dret cavant una paret, como si estigués gaudint una obra mestra. De repent, una pregunta: i si pinto? (cagada pastoret). El següent és estar fins allà de la pensada. Total, la paret no estava tant malament...

Bé avui serà dia de repòs, m’he de recuperar de les butllofes que em vaig fer ahir amb el tornavís, una eina maleïda de la qual us en parlaré un altra dia, estic sensible per fer-ho ara.

I sentat a la butaca llegint el diari, em trobo amb un editorial en defensa de Catalunya que ha redactat conjuntament dotze diaris: El Periódico, La Vanguardia, Avui+, El Punt, Segre, Diari de Girona, Regió 7, Diari de Terrassa, La Mañana, El 9 Nou, Diari de Sabadell, Diari. Sens cap mena de dubte, m’hi addereixo.

Un agradable aroma m'arriba de la cuina em recorda que, a casa avui, és un dia de festa. Per l’origen de la meva dona, celebrem el Thanksgiving day (Dia d’acció de gràcies). De tota manera, he aconseguit catalanitzar la festa canviant el gall d’indi per un pollastre català, d’aquells de barretina. I quan el l’”appel pie” faci acte de presència, el cava català regarà les pomes.

I ara , si em permeteu, segueixo amb la dura tasca del soffing.

7 comentaris:

Les Coses són com Som ha dit...

a mi m'encanta fer bricolatge, i sobretot aprendre'n!! Una ferreteria és com una botiga de roba, no hi puc treure els ulls!!jjaja Petonets!!

Anònim ha dit...

No ho sabia que avui fos el dia d'Acció de Gràcies! Me'n alegro, perquè crec que, a hores d'ara, hauràs pogut gaudir del teu pollastre, del cava i de la millor companyia, sabent que (¡per fi!) et podies relaxar i donar gràcies perquè ja tot està com ha de ser...

Forta abraçada a tots dos!!!
Maria

Montse ha dit...

vigila els dits, amb els estris bricolatgeros, eh???

així que ara no ets a Blanes!!

Feliç Dia d'Acció de Gràcies!
Xin-xin amb Montferrant!

Josep Lluís ha dit...

Instins, jo en una ferreteria soc com un nen en una botiga de joguines. El lidl, sol fer ofertes d'eines per bricobojos, estic subscrit a les seves ofertes...

Bona nit Maria, a aquestes hores estic a punt de donar compte del pollastre amb barres, estels i barretina. I gràcies a tu, molt més relaxat que quan vaig marxar. Ho aprofitaré.

Petons a les dues

Josep Lluís ha dit...

Ja ho veus Arare, estic gaudint d'uns dies de vacances, la resta, a l'Alt Urgell. Fugint de sotracts, semàfors, cotxes i moltes altres coses que "recordar ni quiero"...
He pensat amb tu aquestes dies. Et queixaves dels 5,1Mb de la teva connexió, i jo vaig a 56Kb... el modem no em conecta a GPRS i és tot un exercici de paciència entrar en qualsevol pàgina.

Bé, petonets i cuida el poble, hehehe...

Núr ha dit...

hahaha! Molt bo, Josep Lluís! Jo sabia això del dia d'acció de gràcies perquè segueixo alguns blocs en anglès de manualitats i els encanta preparar coses per a aquestes dates. Espero que ho passéssiu bé i que el pastís de poma fos boníssim! Em puja salivera només de pensar-hi!!!

Unknown ha dit...

Espero que el pollastre i el apple pie estiguessin boníssims!!!
Ànims amb el bricolatge... una vegada un comença no es pot aturar... el meu pare no para... és l´avi manetes.

Per cert jo també vaig a l´Alt Urgell, entre La Seu i Martinet!