6/9/08

El mosquit tigre

Ahir, mentre llegia un article sobre el mosquit tigre, alço els ulls i allà el veig mirant-me fix, desafiant, altiu, prepotent. Allà estava un mosquit tigre que acabava de triar la seva presa, a mi.

L’ambient es podia tallar amb un ganivet, un veritable duel de titans estava a punt de començar. En aquell instant i quasi sense adonar-me va alçar el vol, la seva perspectiva d’atacant des de les altures guanyava pes mentre jo no podia fer altra cosa que seguir-lo amb la mirada.

En un moment va trobar una talaia des d’on preparar el seu atac final. Ho vaig veure clar, era ell o jo. I sense pensar-ho dos cops vaig prendre una carpeta i utilitzant la cadira com a trampolí vaig saltar sobre ell.

Un cop mestre que el va agafar per sorpresa... la darrera de la seva vida.





Aquests darrers dies, alguns mitjans de comunicació han tornat a parlar del mosquit tigre. Els uns hi donen importància mentre que altres li treuen. La meva intenció amb aquesta article no és carregar les tintes tan sols, donar a conèixer que n’hi ha.

Una de les fotografies correspon als cinc minuts d’haver rebut una picada al braç. Els serveis d’atenció sanitària li van administrar corticoides a la pacient.

En l’altra hi ha dos mosquits, el primer va picar a una companya el segon va intentar picar-me a mi...

(He posat en coneixement la localització d’aquests mosquits)

6 comentaris:

Ferran Porta ha dit...

"Mosquit" sona a... "va, un mosquit de res", però "mosquit tigre" més les fotos corresponents sona a... "collonera, pinta fatal, la cosa!".

Només n'hi ha a Girona? Perquè?

Salut.

Finestreta ha dit...

són uns malparits, i perdó pel llenguatge!!! On jo visc, per la situació de l'entorn, n'hi ha moltíssims, i l'altre dia, a dins de casa, en 30' vaig aconseguir tenir 15 picades a les cames, i és clar, cada picada es transforma en una fava... Sort que almenys se me'n van aviat!

Rita ha dit...

Ostres... Fan una mica de por, trobo...

Xavi ha dit...

Mosquit tigre....son mes intel·ligents que el mosquit comú.Vaig estar mes de tres hores de cacera constant,va costar,però era la crònica de la seva mort,ja estava fins als .....sorpresa era un mosquit tigre,o sigui que ja estan aquí.A les quatre de la matinada vaig poder dormir,i a dos quarts de sis tocava el despertador....sense comentaris.Dir que a la cala Sant Francesc hi ha un munt de mosquits,no se si son tigres però ferotges segur........ja no torno mes ,vaig anar de pesca,i mai mes.

Núr ha dit...

Fills de putaaaaa!!! argh!!! És que mira que els suporto poc, aquests fastigosos!! Sobretot quan no em deixen dormir!!! I és que són enormes, els desgraciats!!!

No, no puc amb aquestes bèsties...

Montse ha dit...

uix, que a mi em piquen sempre tots, que ara mateix vaig "acribillada"! a Blanes mosquits tigre? deumeuuuuuuuuuu