21/2/10

Elasticitat temporal

No ho negaré, em manca temps. I amb un problema com aquest, només hi veig dues solucions:

1. Deixar de fer coses
2. Rebaixar el temps de descans

(Una no em convenç l’altra, no m’agrada).

Després d’un temps de reflexions i càlculs m’ha quedat clar que, “ o et renoves o mores”. Per tant, he posat en marxa una d'aquestes solucions anomenades: “nyap”. Es tracta d'afegir sis hores al dia, 3 AM i 3 PM.

Ja se el que direu però, a mi sempre m’ha agradat més la vida feta a mida que la prêt-à-porter…

(... i tot això per dir-vos que us demano disculpes per les meves absències)


Publireportatge

Els darrers dies d’absència els he dedicat a crear aquest poster-comunicació. L’he de trametre en breu a la Universitat de la Corunya per a la seva presentació el proper mes d’abril, en el marc de les:

“V Jornadas sobre Socorrismo basado en la evidencia científica y Soporte Vital Prehospitalario en el medio acuático.

"I Ciclo Internacional de Conferencias sobre Socorrismo Acuático”.

En aquest treball faig una exposició de la municipalització del servei, en contra d’una tendència cada cop més arrelada que tenen les Administracions a externalitzar-ho tot. Amb aquest sistema, ni ens estalviem diners ni ens donen millor servei. Per tant, que hi guanyem?...

Segur que a les empreses privades no els farà molta gràcia però...

I per si algú encara dubte de que em manca temps, veieu on estava entre la una i les cinc de la matinada. A les deu del matí no n’hi havia prou, les darreres pluges provocaven un petit despreniment i, calía implementar-hi mesures de seguretat.

tic, tac, tic, tac, tic, tac...