4/3/08

Perdut

Us faig transcripció literal del correu que m’ha arribat, en relació a la pèrdua del seu gos. Si aquesta plataforma serveix per retornar-lo a casa i amb ell la felicitat perduda, s’ho val:

Perdonen las molestias, mi perro desapareció el domingo pasado en la zona entre Blanes y Lloret (bosque encima de la carretera "lado montaña" entre Repsol Butano y Sa Bovila Centro de Jardinería, zona enfrente del Hospital Comarcal) y como parece que nadie le ha visto estoy intentando llegar a cuanta más gente de Blanes y Lloret mejor. Si saben algo les ruego que contacten conmigo, y si pueden difundir este mensaje o imprimir el cartel adjunto para llegar a más gente les estaré muy agradecida, llevo 7 días buscándole día y noche y ya no sé como dar con él. La policía, las perreras y protectoras de la zona están avisadas. Es sociable pero ladra a las motocicletas y a la gente que lleva casco. Muchas gracias y de nuevo perdón:

PERDIDO"ZAK" Perdido en Blanes, domingo 24 de febrero de 2008

Es macho, tiene ocho años (pelo algo más gris que en la foto), lleva collar negro de tela y tiene chip. Perdido en la zona de bosque detrás de la carretera de Blanes a LLoret, sobre Repsol Butano y Sa Bòvila (Centro de Jardideria).

TEL: 618 099 425clubdekat@gmail.com

2 comentaris:

Arare ha dit...

L'han trobat?
ÔÔ

Fa 6 anys se'ns va perdre un gos marca no t'hi fixis, que portava xip, estava censat, etc,etc. Vam arribar a la conclusió que se l'havien endut o... que potser el van atropellar ves a saber on... ni el xip ni trucar al centre de dades dels xips ni res ni res... no ens va fer trobar-lo de nou. Una llàstima.

Bon dia!

Josep Lluís ha dit...

Bon dia arare,

Realment es converteixen en un més de la família, de vegades (salvant les distàncies) molt millor que alguns...

Respecte al gos perdut, tot i que he sabut res més. Em dona la impressió que tot segueix igual.

Bon divendres